فروش عمده مخزن IBC حفاظ دار

فروش عمده مخزن IBC حفاظ دار

فروش عمده مخزن IBC حفاظ دار

فروش عمده مخزن IBC حفاظ دار امکان چینش ایمن ۳ لایه حتی زمانیکه مایع محتوی چگالی بالایی دارد را فراهم می سازد.

فروش عمده مخزن IBC حفاظ دار سه لایه افقی ( مخزن پلی اتیلن ۱۰۰۰ لیتری ) برای ذخیره آب شرب در محیطهای کاملا روشن پیشنهاد می گردد. امکان تولید انواع دو لایه ، فوم دار ، چهار لایه و پنج لایه به صورت سفارشی نیز وجود دارد.فروش عمده مخزن IBC حفاظ دار سه لایه افقی پلاستونیک از جنس پلی اتیلن FOOD GRADE PE3840 MDPE می باشد. این مخزن مانند کلیه ی مخازن پلاستونیک از پلی اتیلن مورد تایید وزارت بهداشت تولید می شود.

به همین دلیل آب در مخازن پلاستونیک گوارایی خود را کاملا حفظ کرده هیچ گونه بو و طعمی به آن افزوده نمی شود . لازم به ذکر است هر شهروند در ۲۴ ساعت به طور متوسط ۱۵۰ لیتر آب مصرف می کند. به دلیل خاصیت ضد خوردگی، امکان نگهداری طیفی وسیعی از مایعات با PH اسیدی (مخزن اسید ) و بازی در این مخزن وجود دارد.

قیمت فروش عمده مخزن IBC حفاظ دار

قیمت فروش عمده مخزن IBC حفاظ دار بر اساس لیست شرکت ها میباشد و قیمت هر مخرن بر اساس نوع پلی اتیلن و وزن آنها میباشد.هر شرکتی بر اساس وزن مخزن پلاستیکی تولیدی خد و نوع موادی که در آن مصرف میکند که در آنها به کار میبرد روی فروش عمده مخزن IBC حفاظ دار خود قیمت گذاری میکند.به همین دلیل قیمت فروش عمده مخزن IBC حفاظ دار هر شرکتی متفاوت میباشد.