مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال

مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال

مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال مخزنی ست که عاری از خزه و باکتری می باشد. این نوع مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال برای مصارف خانگی و تجاری در نظر گرفته شده است. مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال که در چندین رنگ موجود است. با مزایایی مانند مواد بدون خزه، تثبیت کننده UV 20 و استانداردهای درجه غذایی ساخته شده است. این نوع مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال نیز در چندین سایز از 300 لیتر تا ظرفیت 30000 لیتر تولید و عرضه می شود.

مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال به دلیل کیفیتی که دارد یکی از برندهای پیشنهادی مخزن آب است. مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال به عنوان یک مخزن ذخیره سازی برای ذخیره بسیاری آب با مزایای استحکام و باکتریال استفاده می شود. به طور کلی، تنوع مواد مورد استفاده در مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال به گونه ای طراحی شده است که با شرایط مختلف نگهداری مایعات سازگار باشد.

همچنین هدف آن کمک به اطمینان از این است که آب به درستی نگهداری شود. پلی اتیلن یک پلاستیک سخت و بادوام است که از مونومر اتیلن تولید می شود. مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال اغلب برای ذخیره آب در نظر گرفته می شود. ویژگی های اصلی عبارتند از: پلی اتیلن خطی غیر سمی با چگالی بالا، مناسب برای آب آشامیدنی، سبک و آسان برای رسیدگی، مقاوم در برابر ضربه و مواد شیمیایی. مقاوم در برابر تغییرات ناگهانی دما، مقاومت فتومتریک بالا در برابر اشعه UV، مقاوم در برابر جلبک، به راحتی با مواد شوینده معمولی قابل شستشو است. ساختار یکپارچه بدون نقاط بحرانی، اتصالات نصب شده است.

مدل مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال

مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال دارای چندین مدل و اندازه مختلف می باشد. آنها با استاندارد ایمنی غذایی که دارند از سلامت انسان محافظت می کنند. مخازن پلی اتیلن با رنگ های استاندارد سفید و آبی تولید می شوند. هر دوی این رنگ ها مخزن افقی باکتریال را در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کنند و مخازن پلی اتیلن آبی به ویژه برای استفاده در فضای باز توصیه می شوند.

مخازن آبی هنگام استفاده در فضای باز محافظت کامل در برابر تشکیل جلبک ها را فراهم می کنند. مخازن پلی اتیلن افقی باکتریال را می توان با جایگزین های سبز، زرد، نارنجی و مشکی بنا به تقاضای مشتریان و کاربردهای هویت شرکتی تولید کرد. مخازن آب پلی اتیلن افقی باکتریال تولید شده با استفاده از قالب های مخصوص با تکنولوژی روز دنیا، دارای مزیت مقاومت در برابر ضربه و استفاده طولانی مدت می باشد.

مواد مورد استفاده در مخازن پلی اتیلن در چارچوب استاندارد بوده و برای سلامتی انسان بی خطر است. در طول فرآیند تولید از هیچ رنگ یا مواد شیمیایی استفاده نمی شود. با توسعه سیستم، همراه با کاربری های فضای باز، تولید مخزنن پلی اتیلن افقی باکتریال ویژه برای مصارف زیرزمینی نیز انجام می شود.

مخازن آب پلی اتیلن تولید شده با تکنولوژی چرخش نسل جدید از مزیت مقاومت در برابر نور خورشید و ضربه نیز برخوردار است. مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال که در کوره های عملیات حرارتی تولید می شوند و با قالب های مخصوص محصولات با سیستم چرخشی تهیه می شوند، به عنوان معیار تحمل 3% ± دارند. مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال به صورت یکپارچه تولید می شوند.

تولید مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال

آنها با سبک تولید خود نیازی به جوش و اتصالات اضافی مانند پرچ ندارند. مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال که مطابق با مقررات سلامت و باکتریال تولید می شوند، به طور ایمن برای ذخیره آب آشامیدنی و مواد مایع مورد استفاده در صنایع غذایی استفاده می شوند. مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال با خیال راحت از مواد مغذی ذخیره شده در داخل محافظت می کنند و به زندگی سالم کمک می کنند. محصولات پلی اتیلن دارای ویژگی استفاده طولانی مدت هستند. سال ها بدون نیاز به تعمیر و نگهداری استفاده می شوند. آنها دارای ویژگی محکم، تمیز کردن آسان و بدون بو و بدون جلبک هستند.

مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال بین 50 لیتر تا 25 تن با استفاده از مواد پلی اتیلن LLDPE تولید می شود. آنها در 3 نوع مختلف استوانه ای عمودی، مستطیلی استوانه ای افقی و مستطیلی منشوری با قالب های مخصوص ساخته شده و منحصر به فرد تولید می شوند. دو نکته مهم در ذخیره سازی مایع درون مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال وجود دارد که عبارتند از نفوذ ناپذیری و تبخیر.

مخازن ذخیره آب باید مایع داخل را در برابر این دو خطر به طور ایمن حفظ کنند مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال دارای مزایای برجسته ای است. با کیفیت و کارایی خود، مخازن ذخیره سازی مایعات را نوآوری می کند. مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال با ضخامت بسیار مقاوم و ویژگی های تثبیت شده اشعه ماوراء بنفش از تبخیر و تشکیل جلبک جلوگیری می کند.

مخازن آب ساخته شده از پلی اتیلن در تماس با آب کثیف یا سطح کثیف از سطح بیرونی دچار خوردگی نمی شوند. به دلیل برتری آنها که به آنها اجازه می دهد از عوامل بیرونی تغییر شکل ندهند.

ساخت مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال

روش های مختلفی برای ساخت مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال وجود دارد. اندازه مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال تعداد روش های موجود برای تولید مخزن از جمله قالب گیری بادی یا قالب گیری چرخشی را محدود می کند. قبل از شروع فرآیند قالب‌گیری، تولیدکنندگان پلیمر مناسب را متناسب با الزامات مخزن آب پلاستیکی پیشنهادی انتخاب می‌کنند، انتخابی که برای عملکرد و استفاده مخزن بسیار مهم است.

چندین فاکتور ضروری برای شکل دادن به مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال در نظر گرفته می شود که شامل ضخامت پلاستیک و شکل مورد نظر می باشد. هر مرحله برای تولید یک محصول با دوام و رضایت بخش لازم است. عواملی مانند مواد مورد استفاده در تولید، سبک ساخت، نوع مخزن، منطقه مورد استفاده تعیین کننده انواع مخازن آب است.

مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال به شکل های استوانه ای عمودی، استوانه ای افقی، بیضی و منشوری متناسب با ویژگی های مواد و قالب تولید می شوند. مخازن آب پلی اتیلن به دلیل سبک بودن، به راحتی قابل انتقال هستند. محل استفاده را می توان در صورت تقاضا بدون ایجاد آسیب تغییر داد. به لطف ویژگی 100٪ کاملاً قابل بازیافت هستند. مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال در دسته بندی سازگار با محیط زیست قرار می گیرند.

برای کسب اطلاعات و خرید از کارشناس فروش می توانید بلافاصله با ما تماس بگیرید. ما محصولات مخازن ذخیره آب پلاستیکی ، ذخیره سالم آب را تضمین می کنیم که بزرگترین نیاز انسان در تمام زمینه های زندگی است. ما مخازن خود را با استاندارد و آگاهی و مسئولیت تولید می کنیم. مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال با استفاده از بهترین مواد اولیه خریداری شده از اروپا و رعایت مقررات غذایی تولید می شوند.

استاندارد مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال

همیشه برای رسیدن به بهترین کیفیت تلاش می کنیم. ما مخازن ذخیره مایع را مطابق با استانداردها و کیفیت بین المللی با مواد اولیه پلی اتیلن دانه ای و باکتریال و مواد FRP فایبرگلاس که استفاده می کنیم تولید می کنیم. به این ترتیب مخازن آب ما با نمونه های مشابه خود در بازار تفاوت زیادی دارد و از ویژگی های برتری برخوردار است. با پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازها، از مصارف فردی گرفته تا مصارف صنعتی – کارخانه ای، مخازن آب پلاستیکی و پلی استری خلاقانه و مقرون به صرفه تولید می کنیم.

ما می دانیم که رضایت شما برای موفقیت مستمر ما چقدر حیاتی است و انواع مخازن آب را با کیفیت بالا با ضمانت کارخانه خود تولید می کنیم. با استفاده از تکنولوژی مدرن تولید، ما در حال توسعه راه حل های مخازن ذخیره مایع در ایران هستیم. ما راه حل های تولید و عرضه مخزن آب متفاوتی داریم. با طرح‌های قالب مخصوص نیاز شما، مناسب‌ترین راه‌حل‌ها را برای شما تولید می‌کنیم. ما منتظر شما هستیم تا راه حل هایی برای تمام نیازهای ذخیره سازی مایعات به شما ارائه دهیم. اکنون با ما تماس بگیرید، نیازهای ذخیره سازی خود را به کارکنان مجرب ما بگویید و با تفاوت راه حل های ماآشنا شوید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,