مخزن آب مکعبی

مخزن آب مکعبی

وقتی سراغ مخازن مکعب مستطیل می رویم که با محدودیت های جدی در فضای در دسترسمان برای نصب مخزن آب مواجه هستیم . مخزن آب مکعبی خوابیده برای فضاهای با محدودیت ارتفاع و مخازن کتابی برای فضاهایی است که عرض کمی دارند

برای این که مخزن آب مکعبی و کتابی دوامی مشابه مخازن عمودی داشته باشند به خاطر شکل هندسی شان ، ناچاریم پلی اتیلن بیشتری در تولید آنها بکار ببریم . مخزن آب مکعبی خوابیده معمولا برای فضای زیرپله بکار می آیند.

مخزن آب مکعبی و کتابی پلی اتیلن یا پلاستیکی که با عنوان مخزن پلی اتیلن آسان رو یا باریک نیز شناخته می شود برای پاسخگویی به نیاز مشتریانی که فضای کافی برای نصب مخزن پلی اتیلن ندارند طراحی و تولید شده است . مخزن آب مکعبی و مخزن کتابی از مخازن افقی و عمودی به خاطر نوع طراحی و مواد اولیه بیشتر کمی گرانتر می باشند و تنها در صورتی که مشکل جدی در ابعاد دیگر مخازن دارید، مخزن آب مکعبی پلی اتیلنی پیشنهاد می شوند. مخزن آب مکعبی افقی به دلیل ارتفاع و عرض کم برای بسیاری از مکان هایی که مشکل ارتفاع دارند و یا عرض درب های ورودی و مکان نصب کم می باشد گزینه بسیار مناسبی هستند.

ویژگی های مخزن آب مکعبی افقی:

۱-نصب سریع و آسان
۲- کاملاً یکپارچه و بدون درز
۳- انتقال حرارت نسبتاً پایین
۴- قابلیت حمل و نقل آسان
۵-مقاوم در برابر اسیدها، بازها و مواد خورنده
۶-عرض و ارتفاع بسیار کم برای نصب در انواع فضاها
۷- حک تاریخ تولید و مقدار حجم بر روی بدنه محصول
۸- تهیه شده از مواد اولیه کاملاً بهداشتی (food grade)
۹- دارای ۵ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
۱۰- مخازن سه لایه کاملاً بهداشتی دارای لایه مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ( آنتی یو وی ) و ضد جلبک ( جهت نگهداری آب شرب)

ابعاد مخزن آب مکعبی به گونه ای در نظر گرفته شده تا بتوان آنها را از باریکترین درب ها و کم فضا ترین مکان های عبور داده و نصب کرد . مخزن آب مکعبی یا کتابی دارای ویژگی هایی از جمله تولید شده به صورت یکپارچه و اننتقال حرارت نسبتاً پایین ،قابلیت حمل و نقل آسان ،نصب سریع و آسان ،مخازن سه لایه دارای لایه مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (آنتی یو وی) و ضد جلبک ( نگهداری آب شرب) ،مقاوم در برابر اسیدها، بازها و مواد خورنده –