تانکر پلاستیکی آب

تانکر پلاستیکی آب

تانکر پلاستیکی آب قالب گیری چرخشی ساخته شده از پلی اتیلن مورد تایید برای تماس با مواد غذایی است. لوله اتصال از فولاد ضد زنگ. تانکر پلاستیکی آببه حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند و جابجایی و تمیز نگه داشتن آنها آسان است. در صورت لزوم می توانید تانکر پلاستیکی آب را با اتصالات بیشتری روی سطوح صاف تکمیل کنید. تانکر پلاستیکی آب تا 30000 لیتر در دسترس است، محبوب ترین مدل برای ذخیره آب یا مواد شیمیایی است.

قسمت بالای آیرودینامیکی تانکر و مخزن آب پلاستیکی ظاهری تمیز و مینیمال را ارائه می دهد . ساختار بدنه بدون دنده یک فضای ذخیره سازی بزرگ با استحکام تضمین شده ایجاد می کند. ضریب دوام، قیمت مقرون به صرفه و ظرفیت زیاد، تانکر پلاستیکی آب را به یک سرمایه گذاری هوشمند تبدیل کرده است. تانکر پلاستیکی آب دارای گارانتی و ضمانت نشت – وزن سبک و حمل و نقل آسان است.

تولید تانکر پلاستیکی آب

تانکر پلاستیکی آب با استفاده از فناوری دمیدن برای تولید مخزن قوی تر ، متراکم تر و کم نشتی تولید می شود . این تانکر پلاستیکی آب دارای چگالی ذرات پلاستیکی بالاتری است. یک تانکر پلاستیکی آب را می توان در بالای زمین یا زیر زمین نصب کرد. علاوه بر این، تانکر پلاستیکی آب ما دارای تجهیزات فکر شده و کاربردی هستند. بسته به مدل، دهانه های ورودی و خروجی مربوطه تا حدی مطابق با الزامات خاص مشتری ایجاد می شوند.

تانکر پلاستیکی آب با استحکام بالای خود همراه با وزن کم و مقادیر پر شدن آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. تانکر پلاستیکی آب برای آب آشامیدنی نیز مناسب هستند. تمام تانکر پلاستیکی آب در این دسته البته به طور مداوم نگهداری و تمیز می شوند. بنابراین می توان از آنها به عنوانتانکر پلاستیکی آب نیز بدون هیچ مشکلی استفاده کرد. ما به شما مشاوره می دهیم و مخزن مناسب را برای شما آماده خواهیم کرد!

تانکر پلاستیکی آب با ساختار خود نگهدارنده، کف صاف و دریچه است. تانکر پلاستیکی آب ساخته شده از پلاستیک پلی اتیلن تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش غیر سمی ( (PE) برای محافظت بیشتر در برابر عوامل جوی. تانکر پلاستیکی آب مجهز به دو جیب بالایی و دو جیب پایینی که موقعیت هر گونه اتصالات را تسهیل می کند. تانکر پلاستیکی آب یکپارچه، یعنی در یک تکه بدون اتصالات، مجهز به درب رزوه ای با دریچه. تانکر پلاستیکی آب که بدون احتیاط خاصی می توان مستقیماً روی سطوح صاف قرار داد.

تانکر پلاستیکی آب پلی اتیلن

تانکر پلاستیکی آب برای ذخیره آب در فشار اتمسفر در نظر گرفته شده است. تانکر پلاستیکی آب ما ساخته شده از پلی اتیلن خطی غیر سمی با چگالی بالا، مناسب برای آب آشامیدنی، سبک و جابجایی آسان، مقاوم در برابر ضربه و عوامل شیمیایی، مقاوم در برابر تغییرات ناگهانی دما (-40 درجه سانتیگراد + 60 درجه سانتیگراد) با ساختار یکپارچه بدون نقاط بحرانی است. برای هر گونه ابهام در مورد قیمت ها، حمل و نقل یا جنبه های فنی، از تماس با ما دریغ نکنید.

قالب گیری چرخشی یک روش جهانی برای پردازش مواد پلی اتیلن است که امکان تولید محصولات رقابتی با کیفیت بالا را برای کاربردهای مختلف فراهم می کند. برای مصارف خانگی و صنعتی امروزه شرکت ها بیش از 100 نوع مخزن تانکر پلاستیکی آب چندلایه انباشته را در بازار عرضه می کند. جدیدترین فناوری‌هایی که وارد تولید شده‌اند به ما این امکان را می‌دهند که ظروف پلاستیکی دو، سه یا چند لایه را به مشتریان خود ارائه دهیم.

این در نتیجه تأثیر خاصی بر پلیمر در ساخت تانکر پلاستیکی آب رخ می دهد. پیوندهای شیمیایی متقاطع اضافی بین مولکول ها تشکیل می شود که خواص عملکرد را بهبود می بخشد. اولین لایه بیرونی پلی اتیلن درجه مواد غذایی در برابر نفوذ اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و از روند گلدهی آب در مخزن یا بشکه پلاستیکی جلوگیری می کند. یک تثبیت کننده اشعه ماوراء بنفش به ترکیب آن اضافه می شود.

لایه داخلی تانکر پلاستیکی آب

لایه داخلی دوم ظرف از پلی اتیلن ساخته شده است که برای آب آشامیدنی و مواد غذایی در نظر گرفته شده است. دنده های سفت کننده تقویت شده و لایه بندی استحکام تانکر پلاستیکی آب را افزایش می دهد. چنین تانکرهای پلاستیکی آب را می توان برای حمل و نقل استفاده کرد. همه محصولات الزامات بهداشتی را برآورده می کنند، دارای گواهی انطباق ، نتیجه گیری از معاینه اپیدمیولوژیک بهداشتی دولتی هستند. این شرکت همچنین ظروف پلاستیکی را طبق پروژه های فردی تولید می کند!

اگر قبلاً تانکر پلاستیکی آب را در ذهن دارید، توصیه می کنیم آن را جستجو کنید. با این حال، فوراً تصمیم خود را نگیرید – گزینه‌های بسیار چشم‌گیرتری وجود دارد. وقت بگذارید و کاتالوگ ما را مرور کنید تا گزینه های مختلفی برای انتخاب داشته باشید تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید. ما مشتاقانه منتظر شما هستیم! ما همیشه در اختیار و خدمت شما هستیم، علاوه بر این، برای پاسخگویی به شبهات شما یا پاسخگویی به نیازهای خاص، مخازن جدید برای مصارف غذایی یا برای آبیاری کشاورزی ارائه می دهیم.