تانکر پلی اتیلن

تانکر پلی اتیلن

برای تانکر پلی اتیلن مکانی را انتخاب کنید که راحت ترین دسترسی را به منبع داشته باشید. مکانی را انتخاب کنید که صاف و مسطح بوده و در ضمن در معرض انتشار و تماس با مواد شیمیایی نباشد. از طرف دیگر محیط قرار گیری تانکر پلی اتیلن باید به گونه ای باشد در صورت شکسته شدن منبع و انتشار محتویات موجود در آن کمترین میزان خسارت و آسیب دیدگی را از نقطه نظر فنی، بهداشتی و زیست محیطی را ایجاد کند. مطابق آیین نامه نظام مهندسی مخزن باید در جایی نصب شود که هوای آن به خوبی تهویه شود. مکان نصب درب دار بوده و درب آن قابلیت قفل شدن داشته باشد و در نهایت باید کف شور به گونه ای مناسب سازی شود که در صورت نشت مایعات درون تانکر پلی اتیلن بتوان آنها را به خروجی مناسبی هدایت کرد.

تانکر پلی اتیلن پشت نیسانی و پشت کامیونی و سم پاش نیز یا بر روی انواع کشنده ها قرار گرفته و یا به تریلر وصل می شوند. در هنگام قرار دادن تانکر پلی اتیلن باید دقت کرد پایه های تعبیه شده زیر مخزن به درستی روی تریلر یا کشنده قرار گیرد تا احتمال لق خوردن را به حداقل برساند.

تانکر پلی اتیلن تولیدی دارای قابلیت ذخیره سیالات گوناگون در درجه حرارت های پایینتر از 40 درجه سانتیگراد و فشار محیطی می باشند. تانکر پلی اتیلن به دلیل قیمت مناسب و دیگر مزایای این مخازن بیشترین کاربرد در حوزه نگهداری آب شرب دارند. تانکر پلی اتیلن برای آب شرب دارای چند لایه می توانند باشند.