مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ

مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ

ویژگی مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ

مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ از جمله محصولات پرفروش این مجموعه می باشند که در انواع تک لایه یا چند لایه تولید شده و کاربردهای گسترده ای در بخش های مختلف صنعتی یا در ساختمان های مسکونی و مجتمع ها دارند. مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ موارد مصرف متعددی دارند که یکی از پیش پا افتاده ترین و البته پراهمیت ترین آن ها، فراهم نمودن و ذخیره آب شرب برای یک مجتمع یا ساختمان مسکونی می باشد.

به طور کلی صورت معمول و بدون استفاده از تجهیزات مناسبی مانند مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ نمی توان مواردی مانند فشار آب در طبقات بالایی ساختمان ها، قطعی آب شهری، گرمایش آب و موارد متعدد دیگر را مدیریت نمود و تهیه یک مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ بسیار ضروری می باشد.

مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم هستند و به همین جهت می توان این محفظه ها را در هوای آزاد و مجاورت آب و هوای گوناگون قرار دارد و بدنه این محصولات دچار آسیب نمی گردد و دچار انبساط و انقباض زیاد و کاهش کیفیت نمی گردد. ویژگی دیگر مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ فود گرید بودن آن ها می باشد.

به این معنی که می توان از آن ها برای حمل و ذخیره آب آشامیدنی، انواع لبنیات و مایعات دیگری که در صنایع خوراکی آشامیدنی به کار می روند استفاده نمود. مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ می توانند در شرایط جوری نامساعد و در تماس با بارندگی ها یا در معرض نور خورشید به خوبی دوام بیاورند و به همین جهت قابلیت قرار دادن در فضاهای باز، سوله ها، پارکینگ ها و مکان هایی مانند آن را دارند.

جدول مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ

مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ

وزن
(کیلوگرم)

قطر

طول

حجم مخزن پلی اتیلن

کد

ردیف

کوچک

بزرگ

390

1300

2100

4520

10000 لیتری

331

1

280

3250

7000 لیتری

332

2

215

1900

2050

5000 لیتری تک لایه با درب پیچی

333

3

220

5000 لیتری دو لایه با درب پیچی

334

4

130

1500

1950

3000 لیتری تک لایه با درب پیچی

335

5

3000 لیتری دو لایه با درب پیچی

336

6

93

1350

1700

2400 لیتری تک لایه بوشن دار

337

7

100

2400 لیتری دولایه با درب پیچی

338

8

100

2400 لیتری سه لایه با درب پیچی

339

9

68

1250

1800

2000 لیتری تک لایه

340

10

2000 لیتری دو لایه

341

11

75

1120

1600

1500 لیتری تک لایه با درب پیچی

342

12

1500 لیتری دو لایه با درب پیچی

343

13

1500 لیتری سه لایه با درب پیچی

344

14

60

1030

1410

1250 لیتری تک لایه با درب پیچی

345

15

1250 لیتری دو لایه با درب پیچی

346

16

1250 لیتری سه لایه با درب پیچی

347

17

* اندازه های مخازن پلی اتیلن بر حسب سانتی متر است.

مزایای استفاده از مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ

مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ به دلیل خواص مواد پلیمری و پلاستیکی مزایای متعددی دارند. به طور کلی تانک ها و مخازن سیالات و مایعات از متریال های مختلفی مانند ورق های گالوانیزه، بتن، فایبرگلاس، سیمان و پلی اتیلن تولید می گردد.

هر کدام از این مواد اولیه ویژگی های خود را دارند. به طور مثال بسیاری از مخزن ها در در تماس مداوم با مایعات و سیالات دچار فرسایش و استهلاک می شوند و بافت آن ها متخلخل و نفوذ پذیر می باشند. یا ورق های گالوانیزه احتمال زنگ زدن بدنه را در طول زمان را دارند. از سویی دیگر ورق های گالوانیزه در اثر خدشه و خراش و در طول زمان امکان زنگ زدن دارند. همچنین هزینه مخزن های گالوانیزه بسیار بیشتر از مخزن های پلی اتیلن می باشد.

برخلاف موارد بیان شده، مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ ریسک زنگ زدن و خورده شدن را ندارند و با غالب سیالات و مایعات وارد واکنش شیمیایی نمی گردند و دچار تغییر نمی شوند. ویژگی دیگر مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ وزن سبک آن ها می باشد. این وزن سبک موجب می شود، حمل و نقل و جابجایی این مخازن آسان تر و کم هزینه تر با استفاده از نیروی انسانی کمتر باشد.

مزیت دیگر استفاده از مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ هزینه مناسب تر آن ها نسبت به بسیاری از انواع مخزن و تانک می باشد که هزینه ها را به صورت محسوسی کاهش می دهد. به علاوه دوام و طول عمر مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ نسبت به هزینه ای که در بر دارند و نسبت به انواع دیگر تانک و محفظه بسیار مطلوب می باشد.

انواع مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ

مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ را بر اساس ابعاد و سایزهای آن ها یا بر اساس کاربردی که دارند و یا بر اساس تعداد لایه ها و ویژگی های آن ها به انواع گوناگونی تقسیم می نمایند که در ادامه به برخی از انواع مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ به تفضیل پرداخته می شود.

یکی از انواع مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ، مخزن 10000 می باشد که در انواع دو لایه و سه لایه تولید می گردد. این مخزن ها بر اساس استانداردهای بهداشتی تولید می شوند و به طور معمول دارای بدنه ای آنتی باکتریال و ضد جلبک می باشند که موجب می شود تا در مجاورت طولانی مدت با آب و مایعات دچار تولید مشکل رشد جلبک و باکتری نشوند.

ویژگی دیگری که به صورت معمول مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ 10 هزار لیتری دارند، مقاومت در برابر اشعه UV می باشد. این محصولات بر خلاف حجم بزرگی که دارند، وزن سبکی دارند و جابجایی آن ها به مراتب آسان تر از محفظه های گالوانیزه یا ساخته شده از متریال های دیگر می باشد. بدنه مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ فود گرید می باشد به این معنی که می تواند برای حمل آب شرب مجتمع ها و ساختمان ها و یا برای حمل مایعات خوراکی مانند انواع لبنیات قرار گیرد.

مخزن 7000 لیتری نوع دیگری از این مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ می باشد که به طور رایج ساخته می شود و کاربردهای متعددی دارد.

کاربرد مخازن پلی اتیلن

یکی از این کاربردها، حمل، جابجایی و نگهداری آب می باشد. این آب می تواند برای مجتمع های مسکونی، کارخانه ها، آبرسانی برای روستاها، اردوگاه ها، آبیاری کشاورزی به صورت قطره ای، مخازن آب برای باغ ها و زمین های کشاورزی، پرورش ماهی، مخازن آتشنشانی و موارد متعدد دیگر می باشد. اما تنها کاربرد مخزن 7000 لیتری برای حمل آب نمی باشد و می توان برای حمل انواع اسیدها یا مواد شیمیایی به کار رود.

یکی دیگر از کاربردهای مخزن 7000 لیتری، برای فاضلاب می باشد که خود دو گونه است تخلیه فاضلاب به صورت بی هوازی می باشد و یا برای پکیج های تصفیه فاضلاب.

مخزن 2000 لیتری نیز یکی دیگر از انواع مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ می باشد که کاربردهای متعددی دارد و به صورت یک لایه یا بیشتر از یک لایه طراحی و تولید می گردد. به طور متداول مخزن های 2000 لیتری را به صورت آنتی باکتریال و مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید می سازند و قابلیت حمل مواد خوراکی ها را نیز دارند.

یکی از گزینه هایی که بسیاری از مخزن های 2000 لیتری و یا در گنجایش های دیگر دارند، قرار دادن شیر و اتصالات بر روی محفظه آن ها می باشد که موجب می شود این دسته از مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ قابلیت اتصال به سیستم های آبرسانی در ساختمان ها، سوله ها، کارگاه ها، کارخانه ها و مواردی از این دست را داشته باشند.

مرکز خرید محصولات و مشاوره

این ها تنها برخی از محصولات این مجموعه می باشند و مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ در این مرکز انواع گوناگونی دارند که جهت اطلاع از انواع دیگر و گنجایش هایشان یا ویژگی هایی که دارند می توان با همکاران ما در تماس حاصل نمود و مشاوره دریافت نمود.

کلیه محصولات این مرکز دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که موجب اطمینان خاطر خریداران می گردد. هر کدام از انواع تک لایه، دو لایه و بیشتر از آن، موارد مصرف مخصوص به خود را دارند. متریالی که در این محصولات به کار می روند که از پلی اتیلن فشرده و بسیار مرغوب می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه، از هم گسیختگی، سرما و گرما، تابش نور خورشید و مواردی از این دست دارند.

مخازن پلی اتیلن افقی بزرگ که در این مجموعه به فروش می رسند، در برابر کیفیت بالا و قابلیت هایی که دارند و در رقابت با نمونه های مشابه موجود در بازار از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند.