باکس پالت فلزی انبار

باکس پالت فلزی انبار

ممکن است به این فکر کنید که باکس پالت فلزی انبار سنگین را روی هم بچینید ، اما از ارتفاع آگاه باشید و اطمینان حاصل کنید که ارتفاع زیاد فراتر نرود. این امر نه تنها عملکرد پالت های فلزی و پالت های قفس را تضعیف می کند بلکه خطرات را در محیط کار انبار ایجاد می کند. بنابراین ، هرگز ارتفاع را دست کم نگیرید و مطمئن شوید که انباشته شدن با باکس پالت فلزی انبار خالی خیلی زیاد نباشد.

ایمنی باکس پالت فلزی انبار

تصادف در انبارها گاهی اوقات منجر به خسارت و صدمات جدی می شود. بنابراین ، همیشه مطمئن شوید که نکات ایمنی در انبار رعایت شده است. در هر مکانی که قفل های باکس پالت فلزی انبار قفل دار خالی را قرار می دهید ، از ایمنی کامل با انباشته شدن و ناحیه قابل پوشش اطمینان حاصل کنید. این به شما کمک می کند از حوادث جلوگیری کنید که به نوبه خود منجر به رشد و توسعه بهتر انبار می شود.

رعایت نظافت و بهداشت

باکس پالت فلزی انبار فولادی سنگین امروز خالی هستند ، اما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است نیاز به طور ناگهانی به وجود آید. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که تمیزی و بهداشت تمام باکس پالت های فلزی انبار حفظ شده است.

تمیز کردن منظم برای این قفس های قفل دار پالت باید تضمین شود و باید مراقب تمیز و مرتب نگه داشتن آنها باشید. تأمین کنندگان اصلی باکس پالت فلزی انبار پیشنهاد می کنند که اگر انبار بخواهد در آینده از این پالت ها استفاده کند ، تمیز کردن و نگهداری مناسب آنها باید در حال حاضر انجام شود.

باکس پالت فلزی انبار از متریالهای فولادی با کیفیت بالا ساخته شده و از جوشکاری سرد سخت تشکیل شده است. ساختار قابل جدا شدن بارگیری ، چرخش و ذخیره سازی را بسیار راحت می کند. هنگامی که از آن استفاده نمی شود می توان آن را برای ذخیره سریع جمع کرد. برای جابجایی کار جرثقیل بالابر ، جرثقیل مسافرتی ، بالابر ، تریلی و پالت هیدروماتیک مناسب است.

طراحی ویژه سفارش مشتری تولید می شود برای اطلاع از قیمت سفارش تماس بگیرید .