مخزن آب پلی اتیلن

مخزن آب پلی اتیلن

مخزن آب پلی اتیلن دارای قابلیت ذخیره سیالات گوناگون در درجه حرارت های پایینتر از 40 درجه سانتیگراد و فشار محیطی می باشند. مخزن آب پلی اتیلن به دلیل قیمت مناسب و دیگر مزایای مخزن آب پلی اتیلن بیشترین کاربرد در حوزه نگهداری آب شرب دارند. مخزن آب پلی اتیلن برای آب شرب دارای چند لایه می توانند باشند.

مخزن آب پلی اتیلن چند لایه علاوه بر چند لایه بودند به صورت تک لایه و ضخامت های بالاتر را نیز میتوانند تولید گردند. مخزن آب پلی اتیلن دارای لایه نهایی داخلی بدون هیچ گونه افزودنی میبایست باشد. مخزن آب شرب پلی اتیلن به روش های دستی و به صورت ساخت در محل نیز امکان تولید دارند. مخزن آب پلی اتیلن ساخت در محل، امروزه بازار گسترده ای را به خود اختصاص داده اند. منبع پلی اتیلن ساخت در محل، به صورت عمده با ضخامت های 10 میلیمتر به بالا و در محل پروژه ساخته می شوند.

بدون شک، مخزن آب پلی اتیلن گروه صنعتی آريا پلاست آكام جزء بهترین مخازن موجود در بازار مخازن آب پلی اتیلنی در ایران می باشند. در تولید مخزن آب پلی اتیلن از طراحی های بروز، مواد اولیه درجه یک و همچنین مواد فود گرید استفاده می شود و به دلیل رعایت استانداردها و نکات بهداشتی توانسته اند گواهی نامه های مربوطه در این خصوص را کسب نمایند. کسب این گواهینامه ها بسیار دشوار بوده و تنها تعداد معدودی از شرکت هایی که در زمینه تولید مخزن آب پلی اتیلن فعال هستند موفق به اخذ این گواهینامه ها شده اند.