مخزن آب عمودی

مخزن آب عمودی

توصیه می شود در ورودی آب مخزن آب عمودی از فیلتر برای پیش تصفیه آب ورودی استفاده کنید. فیلترهای شن و ماسه قابل شستشو هستند و فقط می بایست فیلترهای PP را در دوره های زمانی ( مثلا ۶ ماه ) با هزینه بسیار پایین تعویض کنید. این کار موجب عملکرد صحیح فلوتر (شناور ) ، عمر بیشتر پمپ ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و شیرآلات گران قیمت ساختمان شما می گردد. فیلتر قابل شستشوی پلی استایرن موجب حذف شن و ماسه و فیلتر PP موجب حذف ذرات معلق بسیار ریز می گردد. به این ترتیب فضای داخلی مخزن آب عمودی همیشه بهداشتی و تمیز باقی خواهد ماند.

مخزن آب عمودی در انواع عمودی کوتاه، متوسط و بلند تولید و در فروشگاه پلاستیک مخزن آماده فروش و ارسال می باشند. حجم مخزن آب عمودی به صورت یکپارچه از ۸۰ لیتر تا ۲۰۰۰۰ لیتر می باشند. امکان تولید انواع مخزن آب عمودی برای مصارف بهداشتی به صورت بی رنگ یا تک لایه ، دو لایه و سه لایه وجود دارد.

مخزن آب عمودی متناسب با تقاضای مشتریان امکان تولید به صورت تک لایه، دو لایه، سه لایه و چهارلایه فوم دار را نیز دارد.

از آنجایی که مواد اولیه تهیه شده برای ساخت مخزن آب عمودی از نوع فودگرید (food grade) است،مخزن آب عمودی بلند قابلیت ذخیره سازی آب آشامیدنی و همچنین انواع مواد غذایی را دارد و دارای پروانه بهداشتی ساخت از سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد.