تانکر آب پلی اتیلن

تانکر آب پلی اتیلن

یکی از بهترین ویژگی‌های تانکر آب پلی اتیلن این است که نسبت به دیگر مخازنی که از جنس‌های دیگر ساخته می‌شوند، قیمت بسیار مناسبتری دارند و به راحتی می‌توان آنها را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. تانکر آب پلی اتیلن حجیم با بیشتر مایعات سازگار هستند و در هر صنعتی از کشاورزی گرفته تا کسب و کارهای صنعتی و نیمه صنعتی و به عنوان ذخیره آب مجتمع های بزرگ مسکونی از آنها استفاده نمود. با توجه به موادِ منعطفی که در ساخت مخازن پلی اتیلن استفاده می‌شود و همینطور روش ساخت آنها، می‌توان شکل‌های متنوعی با توجه به مصارفِ مختلف به آنها داد.

دیگر ویژگی محبوب و پر استفاده‌ی تانکر آب پلی اتیلن حجیم و فوق حجیم این است که می‌توان آنها را به صورت بی رنگ تولید کرد تا میزان مایعی که درون آنها وجود دارد به راحتی قابل دیدن باشد. همین ویژگی باعث شده است بسیاری از صنایع مختلف از مخزن‌های فلزی و دیگر نوع مخزن‌ها استفاده نکرده و به مخازن حجیم و فوق حجیم پلی اتیلن روی بیاورند.

تانکر آب پلی اتیلن 10000 لیتری سه لایه ضد جلبک و آنتی باکتریال بوده و برای ذخیره آب شرب در محیطهای روشن و زیر نور مستقیم آفتاب پیشنهاد می گردد. مخزن ده هزار لیتری از بزرگ ترین و حجیم ترین تانکر آب پلی اتیلن است که به صوزت یکپارچه در حال حاضر در کشورمان تولید می شود .

*تخلیه و بارگیری آسان
*صددرصد ضد خوردگی
*مواد اولیه کاملا نو و دارای پروانه بهداشتی ساخت
* تانکر آب پلی اتیلن 10000 لیتری تک جداره و سه جداره از نظر ضخامت با یکدیگر تفاوتی ندارند.

برای ذخیره آب شرب از مخازن سه لایه با لایه تیره رنگ میانی استفاده می شود تا آب درون مخزن هیچگونه باکتری و جلبکی به خود نگیرد. بنابراین در صورتی که محل نصب مخزن در برابر تابش نور خورشید باشد باید از مخزن آب 10 هزار لیتری استفاده نمایید.