مخزن پلی اتیلن دست دوم

مخزن پلی اتیلن دست دوم

مخزن پلی اتیلن دست دوم ما یک راه حل مناسب برای تأمین آب ، واحدهای رفاهی سایت یا دوش ها است ، در واقع برای هر کاربردی که نمی توانید به راحتی به آب شبکه دسترسی پیدا کنید ، ما همچنین مجموعه ای از اتصالات ، شیلنگ ، پمپ های دستی و برقی یا بنزینی را تأمین می کنیم . مخزن پلی اتیلن دست دوم همچنین می تواند با شوینده فشار برای تمیز کردن کاربردهایی که آب اصلی در آن وجود ندارد همراه شود.

توضیحات مخزن پلی اتیلن دست دوم

برای آب آشامیدنی / مواد غذایی مناسب است و در ساخت و ساز ، مکان های بیرونی ، پذیرایی و / یا مکانهای تفریحی که آب آشامیدنی برای امکانات رفاهی مورد نیاز استاندارد است ، مورد استفاده خاص قرار خواهد گرفت.
دارای گواهینامه جدید و دارای امتیاز UN 31HA1 / Y / BAM12257.

مخزن پلی اتیلن دست دوم با یک شیر آبکش 2 اینچی مهر و موم شده با فویل آلومینیوم ، 6 درپوش پرکننده منفذ ، قفس محافظ فلزی نصب شده روی پایه پالت فلزی عرضه می شود. آنها قادرند 1650 کیلوگرم وزن را تحمل کنند: دارای رتبه بندی شده برای قرار دادن دو واحد ، پر از آب یا 4 واحد بالا در صورت خالی بودن

برای استعلام قیمت مخزن پلی اتیلن دست دوم ، اتصالات ، شیلنگ ها و محلول های پمپاژ با ما تماس بگیرید یا برای خرید به فروشگاه ما مراجعه کنید.

مزایای استفاده از مخزن پلی اتیلن IBC دست دوم برای ذخیره سازی

از آنجا که مخزن پلی اتیلن دست دوم ما به صورت افقی و عمودی ذخیره می شوند ، نه تنها ذخیره سازی ایمن مایعات و حلال های فله ای خطرناک و غیر خطرناک را فراهم می کنند ، بلکه باعث صرفه جویی در فضا نیز می شوند. شکل مکعبی محکم و نقاط ورودی 4 طرفه لیفتراک حرکت ، انباشت و حمل و نقل را آسان می کند.

IBC های پلاستیکی ساخته شده از پلی اتیلن با چگالی بالا یا پلی اتیلن خطی با چگالی کم با ثبات در برابر اشعه ماورا بنفش با یک قفس محافظ فولادی گالوانیزه خارجی ، قابل استفاده مجدد ، سبک ، ایمن و قابل اطمینان هستند و همچنین پر و تخلیه آنها نیز آسان است.برای کمک به انتخاب مخزن های پلاستیکی مناسب برای تجارت خود ، لطفاً با ما تماس بگیرید .