مخزن پلاستیک مکعبی

مخزن پلاستیک مکعبی

مخزن پلاستیک مکعبی در اندازه ها و ابعاد مختلف استاندارد موجود هستند. رایج ترین اندازه های مخزن پلاستیک مکعبی دارای ظرفیت 600، 800 یا 1000 لیتر هستند. حجم به نوبه خود بر ابعاد مخزن پلاستیک مکعبی تأثیر می گذارد. وزن یک مخزن پلاستیک مکعبی خالی به عوامل زیادی بستگی دارد. علاوه بر اندازه یا ظرفیت، موادی که مخزن پلاستیک مکعبی از آن ساخته شده است نیز نقش دارند.

شما همیشه مشخصات وزنی برای مخزن پلاستیک مکعبی را در فروشگاه اینترنتی در زیر اطلاعات فنی پیدا خواهید کرد. مخزن پلاستیک مکعبی برای ذخیره و انتقال مواد مایع (از آب گرفته تا مواد خطرناک) استفاده می شود. اصولاً مواد با جریان آزاد (که به کالاهای خطرناک تعلق ندارند) مانند پودر، گرانول و کالاهای فله نیز می توانند در مخزن پلاستیک مکعبی حمل شوند – اما معمولاً ظروف سیلوهای مخصوص برای این کار مناسب تر هستند. با این حال، آنها اغلب تحت نام مخزن پلاستیک مکعبی ارائه می شوند.

مخزن پلاستیک مکعبی اصولاً برای حمل و نقل مایعات – با رعایت سایر قوانین و مقررات بسیار مناسب هستند. می توانید مخزن پلاستیک مکعبی را به راحتی در فروشگاه اینترنتی سفارش دهید . ما طیف گسترده ای از کاربردها را ارائه می دهیم. مخزن پلاستیک مکعبی ما با دهانه های پرکننده در دسترس هستند. مخزن پلاستیک مکعبی بسیار متنوع هستند و می توانند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند. مدل های مختلفی وجود دارد که از نظر ویژگی ها و عملکرد تجهیزات با یکدیگر متفاوت هستند. الزامات عملیاتی مربوطه انتخاب مواد، اندازه مخزن پلاستیک مکعبی را تعیین می کند.

ویژگی های اصلی مخزن پلاستیک مکعبی

پلی اتیلن خطی غیر سمی
مناسب برای مصرف انسان
مقاوم در برابر ضربه و مواد شیمیایی
مقاوم در برابر تغییرات دما (40- + 60 درجه سانتیگراد)
مقاومت فتومتریک بالا در برابر اشعه UV
مخازن پلی اتیلن موازی پی CUBO برای ذخیره آب در فشار اتمسفر در نظر گرفته شده است.
پلی اتیلن با چگالی بالا غیر سمی خطی
سبک و جابجایی آسان
غیرقابل نفوذ توسط جلبک ها
به راحتی با مواد شوینده معمولی قابل شستشو است
ساختار یکپارچه بدون نقاط بحرانی

مخزن پلاستیک مکعبی مقرون به صرفه

یک مخزن پلاستیک مکعبی نه تنها بسیار مقرون به صرفه است، بلکه در مصرف منابع و سازگار با محیط زیست نیز موثر است. بنابراین خرید مخزن پلاستیک مکعبی نه تنها برای افراد خصوصی، بلکه برای صنعت، تجارت نیز یک گزینه است. اگر می خواهید یک مخزن پلاستیک مکعبی بخرید، مطمئن شوید که به طور حرفه ای ساخته شده است. تنها در این صورت می توانید فرض کنید که مخزن پلاستیک مکعبی محکم و به اندازه کافی کارکرد دارد. به این ترتیب، ما بالاترین ایمنی محصول را از طریق مخزن پلاستیک مکعبی جدید با صرفه جویی در منابع از طریق استفاده از توری ها و پالت های تمیز و آزمایش شده ترکیب می کنیم.

مخزن پلاستیک مکعبی در اندازه های مختلف موجود است. کوچکترین ظرفیت مخازن پلی اتیلن یعنی 300 لیتر و 500 لیتر به طور گسترده در بازار به فروش می رسد، در حالی که بیشترین ظرفیت ها تا 30000 لیتر معمولاً در کارخانه ها، هتل ها و همچنین بیمارستان هایی که نیاز به ظرفیت های آبی بیشتری دارند استفاده می شود.

قیمت مخزن پلاستیک مکعبی بسته به نوع و اندازه آن متفاوت است. به عنوان مثال، قیمت مخزن پلاستیک مکعبی500 لیتری البته مقرون به صرفه تر از قیمت مخزن پلاستیک مکعبی با مخزن 30000 لیتری است. اگر علاقه مند به استعلام قیمت و خرید مخزن پلاستیک مکعبی هستید که ما ارائه کرده ایم، باید بدانید ما در مناطق مختلف به عنوان تولید کننده و توزیع کننده شناخته شده هستیم. نه تنها این، ما همچنین قیمت های ویژه ای را برای کسانی که می خواهند تامین کننده مخزن پلاستیک مکعبیباشند، ارائه می دهیم.

هزینه مخزن پلاستیک مکعبی

ما آماده پاسخگویی به نیازهای شما برای استفاده شخصی، کار پروژه و یا برای فروش مجدد شما هستیم زیرا موجودی ما حتی در مقادیر زیاد نیز کافی است. ما سعی خواهیم کرد به هر شکایتی که از محصولاتمان دریافت می کنیم پاسخ دهیم. . برای اطلاع از آخرین قیمت ها می توانید با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید، همچنین می توانید قیمت ها و هزینه های حمل و نقل و همچنین موجودی کالا را جویا شوید. ما سعی خواهیم کرد به سرعت پاسخ دهیم و موارد مورد نظر شما را بلافاصله ارسال کنیم.

برای کسب اطلاعات و خرید از کارشناس فروش می توانید بلافاصله با ما تماس بگیرید. ما مخزن پلاستیک مکعبی، ذخیره سالم آب را تضمین می کنیم که بزرگترین نیاز انسان در تمام زمینه های زندگی است. ما مخازن خود را با استاندارد و آگاهی و مسئولیت تولید می کنیم. مخزن پلاستیک مکعبی باکتریال با استفاده از بهترین مواد اولیه و رعایت مقررات غذایی تولید می شوند.

همیشه برای رسیدن به بهترین کیفیت تلاش می کنیم. ما مخازن ذخیره مایع را مطابق با استانداردها و کیفیت بین المللی با مواد اولیه پلی اتیلن تولید می کنیم. به این ترتیب مخازن آب ما با نمونه های مشابه خود در بازار تفاوت زیادی دارد و از ویژگی های برتری برخوردار است.