کاربرد مخزن پلی اتیلن عمودی

کاربرد مخزن پلی اتیلن عمودی

یکی از الزامات مخزن پلی اتیلن عمودی مناسب برای استفاده، انتخاب مخزن آبی است که توسط استاندارد تایید شده باشد. باید مخزن آبی را انتخاب کنید که ضد خزه، ضد ویروس و باکتری، ضد اشعه ماوراء بنفش باشد و همچنین از درجه مواد غذایی بودن مخزن آب مطمئن شوید. کاربرد مخزن پلی اتیلن عمودی ساخته شده از رزین پلاستیکی پلی اتیلن است که برای ذخیره آب استفاده می شود. عموماً هر کشوری استانداردهای خاصی را برای انواع مختلف محصولات عرضه شده در آن کشور دارد. استانداردها در هر کشور به طور کلی متفاوت است.

کاربرد مخزن پلی اتیلن عمودی ، این مخزن برای ذخیره آب مورد استفاده برای نیازهای روزانه مناسب است. دیوار مخزن پلی اتیلن در حال حاضر از 3 لایه تشکیل شده است. فرآیند تولید مناسب و دارای سیستم کنترل کیفیت خوبی است. محصولات دارای برچسب به این معنی است که آنها نیز آزمایشات دقیقی را پشت سر گذاشته اند تا بتوان آنها را به عنوان مخازن پلی اتیلن مناسب و ایمن برای ذخیره آب مورد استفاده روزانه تعیین کرد. بنابراین تضمین می شود که محصول مناسب و مطابق با استاندارد باشد.

طراحی و کاربرد مخزن پلی اتیلن عمودی

به طور کلی، مخزن پلی اتیلن عمودی پایدارتر هستند. این به این دلیل است که طراحی آنها اجازه می دهد تا پایه روی یک سطح صاف و جامد قرار گیرد. یک مخزن پلی اتیلن آب افقی تنها در صورتی می تواند این سطح از پایداری را ایجاد کند که تکیه گاه های ویژه ای را داشته باشد.

کاربرد مخزن پلی اتیلن عمودی نیز برای توزیع فشار انتخاب بهتری هستند. شکل استوانه ای مخازن پلی اتیلن ذخیره عمودی به این معنی است که نقاط تنش کمتری وجود دارد و توزیع یکنواخت فشار را ایجاد می کند. این به مخازن پلی اتیلن عمودی اجازه می دهد تا حجم بیشتری از مایع را بدون به خطر انداختن ایمنی ذخیره کنند.

یکی از مزایای بزرگ مخازن ذخیره افقی این است که ارتفاع کمتری را اشغال می کنند. این باعث می شود که آنها برای فضاهای بسته مانند انبارها، جایی که اغلب به عنوان مخازن هدر استفاده می شوند، گزینه ای عالی باشند. یک مخزن پلی اتیلن عمودی به مواد کمتری نیاز دارد و بنابراین تولید آن ارزان‌تر است. مخازن پلی اتیلن عمودی معمولاً فضای کمتری را اشغال می کنند و برای مناطق کوچکتر گزینه خوبی هستند. استثنا فضاهایی با سقف کم است که در آن یک مخزن افقی مناسب تر خواهد بود.

مزایای مخزن پلی اتیلن عمودی

یکی دیگر از مزایای طراحی کارآمد کاربرد مخزن پلی اتیلن عمودی، ارتفاع یک مخزن عمودی انرژی بالقوه بیشتری است که به کاهش هزینه پمپاژ از طریق استفاده از گرانش کمک می کند. به عبارت دیگر، سر هیدرواستاتیک بیشتری نسبت به مخزن افقی تولید می کند.
فضای مورد استفاده توسط مخازن ذخیره سازی پلی اتیلن عمودی، ردپای بسیار کوچکتری ایجاد می کند و فضای کاری شما را به روی تجهیزات بیشتری باز می کند.

اگر انبار یا منطقه تولید شما بتواند از مخازن ذخیره عمودی پشتیبانی کند، فضای شما را برای راه اندازی تجهیزات بیشتر و به حداکثر رساندن فضای شما ذخیره می کند. به طور کلی، استفاده از مخزن ذخیره پلی اتیلن عمودی از نظر طراحی، کارایی هزینه، ردپای، استحکام، کاربرد و راندمان بار هیدرواستاتیک سودمند است. این مخازن پلی اتیلن ذخیره سازی با طراحی و مزایا فراتر از انتظارات نیازهای حرفه ای ها را برآورده می کند.

مخازن عمودی قوی و بادوام ما که از پلی اتیلن تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش ساخته شده اند، مقاوم در برابر ضربه هستند و راه حلی ایده آل برای تعدادی از مصارف از جمله کاربردهای مهندسی عمران در جایی که آب اصلی در دسترس نیست و شستشوی در صنعتی یا تجاری ارائه می دهند. مخازن ذخیره پلی اتیلن عمودی ما در مجموعه ای از اندازه های مختلف از 150 لیتر تا 30000 لیتر موجود است که بسیاری از آنها برای ذخیره ایمن آب آشامیدنی مناسب هستند.

ذخیره سازی صنعتی در مخزن پلی اتیلن عمودی

کاربرد مخزن پلی اتیلن عمودی به عنوان مخازن ذخیره سازی صنعتی و مخازن پلی اتیلن عمودی با وظیفه بالا شناخته می شوند. بخش های کشاورزی، صنعتی، تولیدی و تجاری از این مخازن برای اهداف مختلفی استفاده می کنند. ذخیره انبوه آب، مواد شیمیایی، مایع خروجی گازوئیل اسیدها و مواد شیمیایی کاربردهای رایجی هستند.

هرچه ظرفیت مخزن ذخیره مواد شیمیایی شما بیشتر باشد، انتخاب مخازن ذخیره پلی اتیلن عمودی معقول تر خواهد بود. مخازن ذخیره مواد شیمیایی عمودی مزایای متعددی از طراحی گرفته تا هزینه های ساخت و فراتر از آن را ارائه می دهند. به همین ترتیب، مخازن افقی جایگاه خود را دارند، اما آنها اهداف مشخصی را انجام می دهند.

هزینه ها و کاربرد مخازن پلی اتیلن افقی اغلب بیشتر از مخزن پلی اتیلن عمودی ست. پتانسیل قرار دادن پایه سیلندر به طور مستقیم بر روی یک سطح جامد و صاف، یک جزء مهم در طراحی مخزن ذخیره مخزن پلی اتیلن عمودی است. این پایداری مزیت قابل توجهی از مخازن ذخیره سازی پلی اتیلن عمودی ، به ویژه برای مایعات می دهد. مخزن پلی اتیلن عمودی توزیع تنش بسیار بهتری را نسبت به مخزن افقی ارائه می دهد.