مخزن پلی اتیلن افقی باکتریال

تولید مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC

مخزن IBC یک ظرف ذخیره سازی همه کاره، بادوام و اقتصادی است که برای ذخیره و محافظت از مقادیر زیادی مایع طراحی و تولید شده است. از یک مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC متوسط می توان برای ذخیره و حمل و نقل ایمن طیف وسیعی از مایعات استفاده کرد، اما رایج ترین آن این است که آب آشامیدنی را ذخیره می کند. مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC مخزنی است که برای ذخیره ایمن مقادیر زیادی مایعات طراحی و تولید شده است.

مخازن IBC حفاظ دار مربع یا مستطیل یا استوانه ایی شکل هستند و دارای نازل ها و دریچه هایی هستند که اجازه می دهد مایعات به مخزن بریزند یا به راحتی تخلیه شوند. هدف نهایی تولید مخزن حفاظ دار IBC ذخیره مایعات است. تولید مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC دارای تاییدیه و با مواد مناسب برای استفاده مایعات ساخته شده اند. مخزن پلی اتیلن را می توان برای استفاده مجدد ضد عفونی، تعمیر و در نهایت بازیافت قرار داد. مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC برای مصارف صنعتی طراحی و تولید شده اند، اگرچه بسیاری از مردم از آنها برای ذخیره آب استفاده می کنند.

آنها علاوه بر نازل ها و شیرها، مجهز به قفس ها و حفاظ IBC نیز هستند. آنها را می توان با تجهیزات صنعتی (لیفتراک و …) جابجا کرد و برای نگهداری آسان روی هم قرار داد. مخازن حفاظ دار IBC از پلیمرهای پلاستیکی با کیفیت و بادوام ساخته شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که قوی، با تولید انبوه آسان، قابل بازیافت و چند منظوره باشند. رایج ترین پلیمر پلاستیکی مورد استفاده برای ساخت مخزن IBC HDPE پلی اتیلن با چگالی بالا است.

مصارف تولید مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC

پلی اتیلن با چگالی بالا معمولاً برای ساخت بسیاری از محصولات ذخیره سازی صنعتی مانند درام پلاستیکی کلاسیک استفاده می شود. استفاده از مخازن آب هم برای خانوارها و هم برای صنایع در طولانی مدت لازم و ضروری است. بنابراین در هزینه های نگهداری صرفه جویی می شود. مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC انتخاب کنید که کیفیت خوبی داشته باشد، به راحتی تهیه شود و بهترین خدمات پس از فروش را داشته باشد.

برای انتخاب بهترین مخزن آب، باید مشخصات، مواد مصرفی و فرآیند تولید را به وضوح بدانید. نه تنها بهترین کیفیت محصول، بلکه بهترین در فروش و خدمات پس از فروش از جمله گارانتی را داشته باشد.

مخزن بزرگ پلی اتیلن حفاظ دار IBC آب با ماده اصلی 100٪ HDPE خالص تولید می شوند. خواص پلاستیک HDPE مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاوم در برابر ضربه، الاستیک، مقاوم در برابر شکستگی، رنگ به راحتی محو نمی شود. پلی اتیلن با چگالی بالا یا بیشتر به عنوان HDPE شناخته می شود یک پلی اتیلن ترموپلاستیک ساخته و تولید شده از نفت است. پلاستیک HDPE نسبت به سایر انواع پلاستیک پلی اتیلن برتری دارد. HDPE همچنین مخزن پلی اتیلن حفاظ دار در برابر ترکیبات مختلف مانند کپک، حشرات و زنگ مقاوم است. مقاومت خوبی در برابر تغییرات هوای گرم، مرطوب و سرد دارد. در جلوگیری از رشد جلبک ها و باکتری ها در مخزن آب بسیار خوب است .

محبوب ترین مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC پوشش های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و پوشش های گرد و غبار هستند. تولید مخزن حفاظ دار IBC برای نگهداری مقدار متوسط مایع طراحی شده است. اندازه IBC ها می تواند متفاوت باشد، اما یک مخزن استاندارد حفاظ دار IBC ظرفیت کلی 1000 لیتر دارد. اگر مخزن حفاظ دار IBC پر باشد حداقل 1000 کیلو وزن خواهد داشت.

سایز تولید مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC

اندازه مخازن IBC معمولاً 1000 در 1200 در 1152 میلی متر است و در حالت خالی حدود 68 کیلوگرم وزن دارند. با در نظر گرفتن بدنه اصلی پلاستیکی IBC و همچنین حفاظ IBC و جعبه ای که در آن محصور شده است. یک مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC مقدار زیادی مایع را در خود نگه می دارد، اما هنوز جابجایی و ذخیره آن با استفاده از تجهیزات صنعتی مانند لیفتراک آسان است.

تولید مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC ضد زنگ به صورت عمودی، افقی استوانه ای و منشوری تولید می شوند. با ساختاری خاص در برابر خوردگی مقاوم بوده و اجازه زنگ زدگی را نمی دهد. با تکنیک تولید شده خاص، مخزن آب بندی شده و تست های کیفیت نیز انجام می شود. مخازن ضد زنگ نیز که در محدوده 500 تا 100000 لیتر تولید می شوند دارای تکیه گاه های ویژه ای هستند که از مواد ضد زنگ ساخته شده اند.

در تمامی مدل ها سطوح داخلی و خارجی مخزن دارای سطحی صاف و لغزنده بوده و به راحتی کثیف نمی شوند. تمیز کردن مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC بسیار آسان است. کاربردهای استاندارد لازم برای اتصال تقویت کننده آب انجام شده است. تولید و مونتاژ در محل را می توان در قسمت های ورودی باریک انجام داد.

خرید مطمئن مخازن پلاستیکی، مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC و مخازن کوچک راه حل های ایده آل برای حمل و نقل و ذخیره مایعات با منشاء شیمیایی و غذایی هستند. آنها محصولات حرفه ای هستند که برای تمام شرکت های فعال در بخش صنعتی طراحی و تولید می شوند.

ساختار تولید مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC

به لطف ساختار پلی اتیلن مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، می توان آنها را هم در داخل و هم در فضای باز استفاده کرد. علاوه بر این، این محدوده با نسخه هایی با ظرفیت های مختلف برای برآوردن هر نیازی کامل است. کیفیت مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC با توجه به انتخاب مواد اولیه و تکنیک های تولید تضمین می شود: پلی اتیلن مورد استفاده از کیفیت بالایی برخوردار است. تکنیک به اصطلاح “چرخش” امکان به دست آوردن تک بلوک های بدون اتصالات را فراهم می کند.

دارای عمر طولانی علاوه بر این، مخازن پلاستیکی تولید شده الاستیک و مقاوم در برابر ضربه هستند. این محدوده با مخازن IBC روی پالت‌های چوبی، پلاستیکی یا هیبریدی، موجود در سازه‌های فلزی تقویت‌ شده، مجهز به دریچه بارگیری و واحد تخلیه که در یک طاقچه قرار دارد، کامل می‌شود. تا در اثر ضربه آسیبی نبیند. تولید مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC همچنین می توانند به لایه های حفاظتی اضافی مجهز شوند.

فن آوری های تولید و ساخت تولید مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC متفاوت است. فناوری استفاده شده استحکام و دوام مخزن را در برابر عوامل داخلی و خارجی مانند تغییرات آب و هوا، سطوح نور UV و غیره تعیین می کند. به طور کلی، تولید کنندگان مخازن بزرگ آب از فناوری ROTO-Moulding یا سیستم های خودکار کامل برای تولید مخازن ضخیم، قوی و مقاوم در برابر نشت استفاده می کنند.

قالب گیری چرخشی یک فرآیند همه کاره برای ایجاد طیف گسترده ای از محصولات مبتنی بر پلاستیک است. فرآیند قالب گیری چرخشی یک فرآیند شکل دهی پلاستیک با استفاده از دمای بالا و فشار کم است که از گرما و چرخش دو محوره (چرخش در دو طرف) استفاده می کند. این فرآیند در تولید محصولات پلی اتیلن توخالی بزرگ مانند مخازن آب و مخازن شیمیایی مزایای ویژه ای دارد.

قالب گیری تولید مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC

قالب گیری چرخشی نیز در مقایسه با سایر فرآیندهای قالب گیری اقتصادی و کاربردی تر است. چندین تولید کننده مخزن پلی اتیلن حفاظ داره هستند که از این فناوری استفاده می کنند. لایه بیرونی به عنوان محافظی عمل می کند که می تواند در برابر گرما و اشعه UV مقاومت کند.

اشعه ماوراء بنفش می تواند باعث تغییر رنگ، ترک خوردن و در نهایت شکستگی شود. تولید لایه بیرونی مخزن پلی اتیلن حفاظ دارIBC از طریق فرآیند رنگدانه سازی، علاوه بر زیباسازی، مقاومت آن را در برابر اشعه ماوراء بنفش تا حداقل 1000 کیلولیتر نیز تقویت می کند. تولید لایه میانی مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC برای جداسازی گرما عمل می کند. به طوری که دمای هوا حفظ می شود و انعطاف پذیرتر است و می تواند در برابر ضربه مقاومت کند.

لایه داخلی فرموله شده از مواد خالص (نه بازیافتی)، درجه غذایی و کیفیت بالا. پوشش داخلی مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC به طور ویژه پردازش شده است. که به آن ویژگی های سفید درخشان، صاف و بهداشتی می دهد. فناوری که از ماشین‌های با دقت بالا برای تشکیل مخازنی استفاده می‌کند.

رنگ‌های روشن تولید می‌کند و مخزن پلی اتیلن حفاظ دار که الاستیک و انعطاف‌پذیر هستند. مخازن ساخته شده با استفاده از این فناوری عموماً دارای سطح صاف و صاف تری هستند. از انعطاف پذیری بالاتری نسبت به سایر مخازن پلی اتیلن برخوردارند. برای دریافت بهترین پیشنهادات و اطلاعات در مورد بهترین محصولات مخزن پلی اتیلن حفاظ دار IBC با ما تماس بگیرید.