تولید باکس پالت فلزی

تولید باکس پالت فلزی در ابعاد و سایز های مختلف جهت حمل قیر و انواع پارافین ،بعلت چگالی پایین بعضی از مشتقات نفتی حمل با ظروف ۱۰۰۰ لیتری مقرون به صرفه نیست ،شرکت آریاپلاست اقدام به تولید باکس پالت فلزی با ظربیت ۱۵۰۰ لیتر نمود تا صادرات اینگونه مواد تسهیل گردد .تولید باکس پالت فلزی با قابلیت جمع شدن باعث صرفه جویی در فضا در هنگام حمل و نقل و هنگام عدم استفاده از ظرف می شود. اگر ارتفاع استاندارد در تولید باکس پالت فلزی کافی نباشد ، می توانید ارتفاع دیوار را به ارتفاع مورد نیاز خود سفارش دهید .

طیف وسیعی از تولید باکس پالت فلزی ما شامل ظرفی است که مخصوص شرکتهایی طراحی شده است که از سیستم حلقه بسته خود استفاده می کنند و در حمل و نقل برگشتی خالی تقاضای صرفه جویی در فضا را دارند. تولید باکس پالت فلزی راه حل مناسب برای ذخیره سازی مواد غذایی ، کشاورزی ، انبارداری یا بازیافت و غیره است. طراحی تولید باکس پالت فلزی با اکثر تجهیزات جابجایی سطل سازگار است. سطل ها دارای نگهدارنده های برچسب قالب بندی شده منحصر به فرد برای کارت ها و برچسب ها هستند. تولید باکس پالت فلزی برای ذخیره ، حمل و نقل ایمن مواد و مایعات فله طراحی شده است.

تولید باکس پالت فلزی دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند. طراحی تولید باکس پالت فلزی یکپارچه آنها همچنین باعث می شود که کالاها به راحتی توسط کامیون های صنعتی مانند کامیون های پالت و لیفتراک جابجا شوند. طراحی محکم تولید باکس پالت فلزی همچنین ظروف پلاستیکی بزرگ را بسیار پایدار می کند . راهی ایده آل برای ذخیره و حمل کالاهای سنگین و حجیم ایجاد می کند. ظروف سفت و سخت به ویژه هنگامی که بارهای سنگین باید جابجا شوند ، سطح بالایی از ثبات مورد نیاز است یا ظروف پالت در معرض شرایط شدید خارجی قرار می گیرند بسیار مفید هستند.

دیوارهای جانبی محکم در تولید باکس پالت فلزی بسیار کاربردی است. حجم ظرف پالت را می توان در چند مرحله سریع به حداقل رساند. در نتیجه ، می توانید در هنگام بارهای خالی یا عدم استفاده ، فضای ارزشمندی را ذخیره کرده و به طور خودکار هزینه حمل و نقل و انبار را کاهش دهید. همچنین می توانید از ظروف پالت جامد یا آنهایی که شکاف تهویه دارند استفاده کنید. تولید باکس پالت فلزی راه ایده آل برای ذخیره یا حمل کالاهای فاسد شدنی مانند میوه و سبزیجات است.