قیمت تانکر پلی اتیلن

قیمت تانکر پلی اتیلن

بدون شک، تانکر پلی اتیلنگروه صنعتی آريا پلاست آكام جزء بهترین مخازن موجود در بازار و بهترین قیمت تانکر آب پلی اتیلن می باشند. در تولید آنها از طراحی های بروز، مواد اولیه درجه یک و همچنین مواد فود گرید استفاده شده است و به دلیل رعایت استانداردها و نکات بهداشتی توانسته اند گواهی نامه های مربوطه در این خصوص را کسب نمایند. کسب این گواهینامه ها بسیار دشوار بوده و تنها تعداد معدودی از شرکت هایی که در زمینه تولید محصولات پلی اتیلنی فعال هستند موفق به اخذ این گواهینامه ها شده اند.

قیمت تانکر پلی اتیلن در مقایسه با مخازن آب گالوانیزه ( فلزی)

قیمت تانکر پلی اتیلن به صورت عام از مخازن گالوانیزه ارزان تر هستند و با قیمت کمتری به فروش میرسد . گروه صنعتی آریاپلاست مفتخر است که با کیفیت ترین مخازن آب پلی اتیلن، وان های پلاستیکی، مخازن انبساط ، مخازن سمپاش و سایر مخازن صنعتی و سفارشی موجود در بازار ایران را در ابعاد و اندازه های مختلف و با مناسب ترین قیمت تانکر پلی اتیلن عرضه می نماید.

عوامل موثر در قیمت تانکر پلی اتیلن

عوامل مختلفی در قیمت تانکرپلی اتیلنآریا پلاست و همچنین مخزن آب پلی اتیلن آریا پلاست تاثیر گذار است، از جمله اینکه قیمت نهایی یک محصول از شهری به شهر دیگر متفاوت است، روش خرید، فاصله از کارخانه تولید کننده و … از دیگر عوامل است، جهت اطلاع از قیمت تانکر پلی اتیلن می توانید به وب سایت آریا پلاست مراجعه نمایید.