مخزن دفنی پلی اتیلن

مخزن دفنی پلی اتیلن

عدم نگهداری صحیح از مخزن دفنی پلی اتیلن می تواند باعث مشکلات اساسی شود. با گذشت زمان، تجمع لجن در سیستم به این معنی است که مخزن شما نمی تواند ظرفیت زباله مورد نظر را پردازش یا نگه دارد. ضایعات بیش از حد می تواند مشکلاتی را ایجاد کند مانند:

زهکشی آهسته
گرفتگی لوله ها
پشتیبان فاضلاب
بوهای نامطبوع
سرریز در سطح زمین باعث جمع شدن آب کثیف می شود.

همه این موارد در نهایت می تواند منجر به خرابی کامل مخزن دفنی پلی اتیلن شود. بنابراین بهتر است پمپاژ منظم را ترتیب دهید و از تعمیرات پرهزینه یا تعویض به دلیل خرابی خودداری کنید.گروه صنعتی آریا پلاست، تعمیر و نگهداری و پمپاژ مخزن دفنی پلی اتیلن حرفه ای را ارائه می دهیم.

فاضلاب و کثیفی در یک مخزن دفنی پلی اتیلن که پساب نامیده می شود، در طول زمان پوسیده می شود. اگر مخزن دفنی پلی اتیلن خیلی سریع پر شود باید پمپ شود. مخازن سپتیک بتنی از نظر اندازه بسیار بزرگتر هستند، بنابراین صاحبان خانه با این سیستم ها کمتر به پمپاژ نیاز دارند.هزینه های زیادی در رابطه با نصب مخزن دفنی پلی اتیلن وجود دارد. اغلب خود مخزن تنها بخشی از هزینه خرید را تشکیل می دهد، مگر اینکه خودتان در نصب و نگهداری این نوع محصول تجربه داشته باشید.

مخزن دفنی پلی اتیلن افزودنی ضروری برای بسیاری از خانه ها و املاک است. برای حذف، تمیز کردن و دفع فاضلاب و پساب به طور ایمن به سطح آب استفاده می شود. هزینه نهایی بسته به نوع سیستم، اندازه مخزن، هرگونه مشکلی که در هنگام نصب مخزن دفنی پلی اتیلن با آن مواجه می‌شوید، و اینکه آیا در آزمون نفوذ برای یک میدان آبشویی زیرزمینی موفق می‌شوید، متفاوت خواهد بود.

باید در نظر داشته باشید در سال برای هزینه های تعمیر و نگهداری مخزن دفنی پلی اتیلن، از جمله تخلیه و شستشوی مخزن و بررسی برای ترک ها و سایر آسیب های احتمالی، بودجه اختصاص دهید.

ویژگی های قابل ارائه توسط تیم آریا پلاست

قبل از ارائه مخازن دفنی پلی اتیلن ، ارزیابی دقیق کیفیت مواد، ابعاد ظاهری و کیفیت جوش، کیفیت اجرا و کیفیت نصب بررسی شده اند.

بازرسی های فیزیکی و شیمیایی عمومی مواد مخازن دفنی پلی اتیلن انجام شده است.

اتصالات جوشکاری، درزهای جوشکاری، سر مخزن،و موقعیت هندسی متقابل هر یک از اجزای تحت فشار آزمایش شده است.