مخزن پلی اتیلن ضد اسید

مخزن پلی اتیلن ضد اسید

مخزن پلی اتیلن ضد اسید در مجموعه مخزن محفظه ایمن مواد شیمیایی و سایر مایعات را فراهم می کند. مخزن پلی اتیلن ضد اسید با استفاده از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته می شوند.

مخزن پلی اتیلن ضد اسید برای مصارف تجاری و صنعتی طراحی شده اند. آنها معمولاً برای ذخیره سازی مواد شیمیایی در تاسیسات تولیدی ، کارخانه ها و انبارها استفاده می شوند. برخی از انواع مایع مورد استفاده در این مخازن عبارتند از کلرید کلسیم ، هیدروکسید سدیم ، بیودیزل ، کود ، آب نمک ، مایع خروجی دیزل ، پلیمر و اوره می باشد . مخزن پلی اتیلن ضد اسید برای استفاده سفارشی می شوند.

سطوح داخلی مخازن ذخیره سازی شما دائما در معرض خطر است. بدون شک شما از کنار یک مخزن عبور می کنید و به آنچه در داخل اتفاق می افتد فکر نمی کنید ، اما این بدان دلیل است که شما به پوشش داخلی اعتماد می کنید تا نه تنها از مخزن ذخیره ، بلکه از محصول ذخیره شده در برابر خوردگی احتمالی در مخزن نیز محافظت کند.

تولید مخزن پلی اتیلن ضد اسید

بدون شک خوردگی دشمن اصلی مخزن پلی اتیلن ضد اسید برای ذخیره است و طول عمر مخزن پلی اتیلن ضد اسید را به طور فزاینده ای کاهش می دهد و احتمال آلودگی را افزایش می دهد. مواد شیمیایی فله خشک اغلب به دیواره های مخزن ساینده هستند و برای مقاومت در برابر خط و خش و پوشاندن پالت فلزی فولادی و نیاز به یک پوشش قوی دارند که فولاد را در معرض خوردگی قرار می دهد. همه محصولات مایع حتی آب خورنده هستند.

بنابراین پوشش داخلی مخزن پلی اتیلن ضد اسید هنگام محافظت از مخزن ضروری است. مواد فله خشک به روکش های سخت و مقاوم در برابر سایش و صاف نیاز دارند و این اطمینان را می دهد که تمام مواد از مخزن خارج شده و حداقل بقایا را به جا می گذارد. مخزن پلی اتیلن ضد اسید مایعات نیاز به پوشش قوی و یکدست دارند که پوشش کامل را بدون لکه های نازک یا از دست رفته ایجاد می کند. انتخاب مخزن پلی اتیلن ضد اسید با روکش با کیفیت بالا که مورد آزمایش قرار گرفته و مقاومت آن در برابر این مواد ثابت شده است ، به معنای نگهداری کمتر در طول زمان و نگرانی کمتر برای شما است.